Nu är semestern slut

Ja så då har man bara helgledigt sedan börjar jobbet igen. Jag som nu kommit in i denna trall. Har verkligen käns avkopplande detta år. Har för första gången haft hela sex veckors semester i ett svep. Annars har jag haft 3+ 1 el 3+2. Man detta var perfekt. Helt klart behöver man 5 veckor för att kunna komma ner i varv helt.
Fast det regnat mesta delan och jag fortfarande inte har spelat minigolf har jag faktiskt gjort en hel del när man tänker efter. Eller vad sägs om detta:
Varit på konsert, Per Gessle och Rolling Stones
Varit i Norrköping
Haft en barndomskompis på besök
Sett en massa gatuteater på vår festival
Sett Rix fm
Varit på marinfestival och gått ombord på Götheborg
Varit hemma hos en kollega och scrappat
Städat i 2 garderober
Scrappar ca 30 sidor
Gjort en del kort.
några atc
Besökt Pysselgården i Oskarström
Shopat lite scrapgrejer och stämplar, som om det skiljer semestern från det vardagliga livet ;-)
Lyssnat på en cd-bok
bakat bullar
organiserat mina lösa stämplar
druckit en massa vin och cider
jobbat lite ;-)
rensat bland en massa mail
image716
klippt mej

Ja jag får nog vara nöjd med detta.

image717
Igår började jag på mitt blomalbum i 6*6.
image718
Har hunnit med 2 st LOs redan. Gjorde även en annan LO
image719
och ett kort igår.
image715
Äntligen så var räkorna billiga. Frossade i det på kvällen och några glas gott vitt vin :-)

Idag har jag också scrappat. Var en sväng på stan och lyssnade på en ljudutställning. Man visade ljud från 1300-talet och fram till 2000-talet. Skoj, snacka om skillnad mellan vilka ljus om fanns för 700 år sedan och nu.
image714
Idag har det åskat och regnat mest hela dagen. Så ledigheten slutar som den började

Tillsist ett kort som en kompis till mej förhoppningsvis fick igår. Hon fyller år idag. Grattis!
image720

Kommentarer
Postat av: Karin

Åh, vad mycket som du har hunnit med att göra!
Kul att läsa. *ler*
Vad fin du är i håret föresten. Är det permanentat eller har du självlockigt? Var fint!
En fråga... China Town, jag antar att själva rosen heter så... Stämmer detta? Den såg väldigt vacker ut. Är ute efter en rosensort som luktar gott och inte är så öppen som en nyponros. Hur är denna ros? Hör gärna av dig via mail!
Kram Karin

Postat av: Lotta

Som vanligt finns här mycket att läsa, se och kommentera :-)
Kortet var ju jättehärligt och du blev riktigt snygg i håret. Kram L8

2007-08-12 @ 21:57:04
Postat av: Laila

Vad fin du var i håret! Är det dina egna lockar?
Tyckte blomalbumet set ut som det kan bli riktigt, riktigt fint! Hoppas du visar mer sen av det.

2007-08-16 @ 10:36:07
URL: http://tillklippt.blogspot.com
Postat av: Sanna

Tack för kortet! Fint!

2007-08-30 @ 15:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback