Kort

Idag fyller sambon år och fick detta kort
image736


Har firat med potatis och renskavspanna + kladdkaka som dottern bakade nu i em. Mums.

Har haft en riktigt varm dag idag, 25 grader ca. Men det trodde man inte när jag stack iväg i morse. Har suttit i Tingsrätten idag, men det blev inte så himla länge så jag han gå en stund på stan med dottern också. Hon ska börja i Stråkensemblen på fredag och har sin första konsert på söndag. Man måste då ha svarta och vita kläder. Blev en svart klänning + en ny skolväska

Kommentarer
Postat av: Hedda_94

Men den 31 okt är jag i london, åker den 28 från gbg så jag är ändå där 27 :)

Postat av: Annika E

Så fint kort!! Finstämda färger! Åh, nu blev jag sugen på kladdkaka, jag som varit så duktig den senaste tiden... Får övertala dottern att baka. ;-) Kramis!

2007-08-23 @ 20:21:23
URL: http://www.mammelooni.blogspot.com
Postat av: netha

Oj AM, det var länge sedan jag var runt bland bloggarna, nu skall jag ta mig i kragen.
Så mycket fint du har gjort och så mycket fina bilder du har lagt ut.
Och du, renskavspanna låter inte dumt, mums och efterrätten är ju inte heller så dum, men jag skall avstå.
Hoppas allt är bra med dig.
kramis

2007-08-24 @ 12:55:53
URL: http://nethas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback