Salsa

1, 2, 3 o 4 Nu har jag varit och dansat salsa. Vi ska ha det som friskvård på skolan för de som vill. Kan ju nästan inte låta bli då jag har  lokalen nästan utanför dörren.
Himla roligt var det i alla fall. I nästan 2 timmar höll vi på och det gick åt en del vatten
Fast hon gick fram så fort. När stegen nästan satt var det dags för nya, men roligt hade vi. Ska bli 10 ggr till att börja med.
 Känns bak i ryggen kan jag tala om.  Vi har fått skaka på allt utom på huvudet. Stackars magen har fart som en jojo åt alla håll och kanter ;-) Så det var nog en syn för grannarna. Får se om man tar sig ur sängen i morgon, annars får jag väl sparka på sambon som får hjälpa mej upp.

Idag var jag på Länsrätten,  var inte så många mål så vi var hemma strax innan kl16. Såg 051 på sjukhusparkeringen. 052 visste jag var den stod så där körde jag förbi på  vägen hem.

Har lagt ut lite auktioner på
Tradera igen. Denna gång en massa Diddlpapper

På något konstigt vis har jag blivit medlem i en dvd-filmklubb. Den första skivan handlade pm våra planeter så den behöll jag. Nästa paket skulle kosta 199 kr , så jag skickade tillbaka skivan och sa upp mitt medlemskap i början av juli. Fick snabbt en bekräftelse på att jag gått ur.  För 1,5 sedan fick jag en räkning på skivan jag skickat tillbaka. Ringde upp dem idag och sa som det var. Jo det såg ju tjejen på datorn så jag kunde bara riva räkningen för det hade blivit fel. Och det upptäcker de först när jag ringer eller????? Tycker det luktar går det så går det om det hela. Undrar hur många som snällt betalar fast de inte borde? Nej sådana klubbar gillar jag inte :-(

Kommentarer
Postat av: netha

Hallå detta låter så skojsigt, salsa är verkligen helmysigt. Ojojoj va skojsigt.
Förstår att du är helt värkbruten, men Du får träna lite hemma iköket. :-)
kramis netha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback