pyssel

Var skönt att vara hemma igår med. Hade kanske kunnat jobba om jag börjat runt middan någon gång. Tar ett tag att komma igång när man är sjuk. Men jag misstänker att jag hade varit ganska slut om jag skulle jobbat så det var nog tur jag var hemma i alla fall. Idag känns halsen mycket bättre och jag hostar inte alls lika mycket  längre :-)

Igår orkade jag i alla fall att pyssla. Satt och lekte lite med mina mer svårare stämplar
67200-253
67200-254
Bladen kommer från senaste hÄnglapaketet. Försökte mej på lite maskering här.
Målade sedan löven med stämpelfärg.

67200-255
Gjorde ett kort av ett färdigmålat stämpelmotiv.
67200-256
67200-259
2 st LOs blev det också gjort.

Gör ordning en LO med foton, papper och skiss. Sedan sitter jag och monterar ihop det hela framför tv´n. Har börjat göra på det viset och det går mycket fortare då tror jag. Plockar med pappren medans det är ljust ute och lägger ihop de hopplockade kitten.

Gjorde så med en LO idag också, så där ska jag bara skriva dit lite text i morgon. Ett kit till ligger klart, ska bara hitta en bra skiss också.

Idag var dottern och jag en sväng på stan. Skulle igentligen titta på en höst jacka åt henne, men det gjorde vi inte alls. Får gå in till stan nästa helg med.
Hon ska vara med i en fototävling, hämtade ut en engångskamera idag som ska lämnas in på måndag till framkallning. Så vi letade lite motiv till de givna ämnena.
67200-258
Det här kortet tog jag på vår vandring istan. Fint tycker jag.

Köpte mej ett block med lite tjockare papper till mina stämpelmotiv. Så ikväll satt jag och stämplade upp en massa Penny Black motiv och julmotiv till lite olika swappar jag ska vara med i.

Ja det var väl vad jag hunnit med idag, föutom att jag lagat mat också och handlat mat.

Jo jag plockade ihop mina bidrag till en finsk-svensk atcswap som ska skickas iväg i morgon. Den här gången ska vi alltså byta med folk i Finland.
Tror nog inte de läser min blogg så här kommer en bild på de jag skickar iväg.
67200-259






Kommentarer
Postat av: Annika E

Men så mycket fint du gjort! Och fotot var väldigt snyggt, med växterna i förgrunden! Kramis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback