Så var helgen slut igen

Den här helgen har gått  i städandets tecken. I lördags fick dottern prova igenom alla sina kläder så vi kunde plocka bort det som var för litet. Det behövs nu fyllas på både vad gäller byxor, skor, strumpor, höstjacka, tröja och trosor. Men det blir hennes far som ska få den äran denna gång. Är väl dags nu när hon är 13 fyllda. Jag avundas inte fadern med tanke på hur det brukar vara när jag ska ut och handla kläder med henne.

Igår la jag upp 150 auktioner på Tradera, behöver rensa bort lite nu.

Har även rensat lite bland mina kläder i mitt hyllskåp. En påse att slänga och en till Myrorna.
Håller även på att städa bland alla påsar jag har stående runt min bokhylla/dataplats. En vacker dag ska man kanske se golvet här också.

Idag har dottern varit med i tvättstugan nästan hela tiden för att lära sig hur man gör. Tror hon har siktat in sig på lite extra fickpengar om hon kan ta hand om tvätten någon gång då och då ;-)

Ikväll kände jag hur det började pocka på så då gjorde jag 2 st julkort.

Nu ska jag ta ett parti röj innan jag kryper ner i  den nybäddade sängen.

Kommentarer
Postat av: Annika E

Visst är det skönt att få röja ordentligt? Åtminstone när det väl är över, då är man sååå nöjd! :-) Vi har ett förråd kvar och det är nåt att bita i vill jag lova... 10 kubikmeter bråte, typ... *himlar med ögonen* Ha det bra och sköt om dig! Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback