Rolig post

67200-293
Idag fick jag äntligen en massa rolig post. hÄngars julpaket, 3 dies från Jane, 2 omgångar swapbidrag, en RR, mina  vinster från Scraproom + min lön :-) Men den nya svenska scraptidninge lyste med sin frånvaro. Hoppas den kommer i morgon.

67200-294

Annars är hösten trist :-( Mörkt när man går till jobbet och mörkt när man kommer hem. Detta gör också att jag inte kan plocka ihop papper och färg bra till nya kort eller LOs. Allt sådant måste vänta till helgen när jag kan pyssla i dagsljus. Plockade ihop lite förra helgen till julkort, med det tog snart slut.

I veckan kom dottern hem med full pott på ett  NO prov. Klart man blev en stolt mor, och helst när över halva klassen måste göra omprov.

På lördag ska man demonstrera scrapbooking i en av våra bokhandlar. Klart jag måste dit och inspektera. Kanske de har något extrapris på någon nödvändig grej ;-)

Såg äntligen bil 056 idag. Har nog letat efter den i runt en månad nu :-)

Nu ska jag snart sätta mej  och kolla igenom Lost igen, somnade visst framför tv igår. Sedan är det bara att invänta stormen, den kraftigaste sedan Gudrun hälsade på i början av året.



Kommentarer
Postat av: Annika E

Så trevlig med skojig post! Sånt kan man inte få för mycket av! :-) Gratulera dottern! Bra jobbat! Kramis!

Postat av: netha

Jag letar fortvarande efter 055, det bara går inte att hitta, suck.
Hörru Du, spar lite i affären för på onsdag hoppas jag att mamma och jag skall shoppa där med.
Va kuligt med en massa post, aldrig fel.
Kramis netha

2006-10-27 @ 08:22:13
URL: http://nethas.blogspot.com/
Postat av: netha

Och jag glömde säga, gratta dottern, kanonbra gjort, hurra hurra hurra.

2006-10-27 @ 08:22:56
URL: http://nethas.blogspot.com/
Postat av: Anna-Karin

Vilken duktig dotter du har ! Hälsa och gratta !
Jättemycket skoj du fick med posten ju :-)
Och ett pris med massor av gratisprylar är aldrig fel.

Hoppas du fick din tidning idag istället:-)

Trevlig helg!
Kramisar AnnaKarin

2006-10-27 @ 13:28:04
URL: http://koysdagar.blogspot.com/
Postat av: Åsa/asamia

Kikar runt lite här, kul med rolig post!
Tack för kommentaren om mina kort, på min hemsida.
Kram Åsa/asamia

2006-10-28 @ 17:33:10
URL: http://medlem.spray.se/embossing/
Postat av: AnnikaS

Sicken rolig post!
Kul för både dig och dottern med full pott på provet, det har jag nog aldrig haft...

kram Annika

2006-10-29 @ 15:46:17
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback