Onsdag

Igår var vi på konsert med dottern. Alla stråkensamblar spelade. Oj så små de minsa är, men det var visst dottern också när hon började ;-)
I måndags var vi till banken och fixade ett eget ungdomskonto till sonen.  Så nu fattas bara pengar att fylla det med ;-) I erbjudandet ingick även ett id-kort och det var väl den största anledningen att vi gick dit.
Kvällen fortsatte sedan på dotterns skola där jag sitter i skolrådet. Är intressant då man får en bättre bild på hur det funkar på skolan. Alla klasser är representerade och får ge en nulägesrapport genom föräldrarnas syn. Denna gång pratade vi även om Planen mot kränkande behandling.
Såg bil 059 påväg hem.

Har sålt 5 av mina tändsticksaskar på jobbet, så idag pysslade jag ihop 3 till :-)

Avslutar med ännu två julkort jag har gjort.
67200-336

Kommentarer
Postat av: Annika E

Jätteläckra julkort! Och vad fint du gjort i bloggen! Julmysigt. :-) Kramis!

Postat av: Jaana

Jättesnyggt med gröna julkort !
Kram !

2006-11-30 @ 11:12:56
Postat av: Cia

Såå fina julkort, läcker grön färg!

Kram Cia

2006-11-30 @ 11:15:58
URL: http://hobbyhuset.se/blogg/wordpress/
Postat av: Ingela

Fina julkort!

Och vilken förändring av sidan, snyggt.

2006-12-01 @ 08:03:07
URL: http://coelogyne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback