Nu är den här!!!

67200-300
I morse när jag vaknade var den här, snön alltså. Flingerna yrde på tvären utanför fönstret. BLÄÄÄÄ. Det blir ju bara blask av det hela :-( Ungarna på fritids han i alla fall ta ut sittlapparna och åka lite i backen.
Vi jobbade runt vår Krisplan på förmiddagen. Man kan nog inte fatta hur det blir innan man ställs inför en kris, dödsfall tex. Det känns viktigt att lyfta upp denna frågan med jämna mellanrum.

Just nu känns allt som en stor kris tycker jag :-(

På em var jag ledig. Gjorde klart de sista med bidragen till en swap. Tänk att det är så jobbigt att göra det där sista. Men i morgon ska de iväg med posten.
67200-302
Har gjort köttbullar av 2 kg blandfärs, det gällde att stoppa en del i frysen direkt så inte allt tar slut innan morgondagen.

Ikväll ringde jag en  kompis som nyss misst sin mor, vi pratde nog nästan i 1,5 timme. Skönt att höra hennes röst långt där borta. Fast ännu mer hade jag velat vara i samma stad och kunat stötta henne mera. Kram på dej.
Glögg
Eftersom vi har det kallt och blåsigt så premiärdrack jag lite glögg ikväll framför Lost. Mmmmm.

Kommentarer
Postat av: Annika E

Men så många jättefina julkort du gjort! Det där svartvita var makalöst snyggt!!
Glögg och pepparkakor! Åh, vad smaskens...julen närmar sig med stormsteg. Hoppas att det som känns krisigt snart har ordnat upp sig! Kramis!

Postat av: netha

Inte skall du känna dig krisig, jag vill vara nära dig och stötta dig då ju.
Du har gjort så många fina julkort, jag blir alldeles avungsjuk, sen det där med glögg och pepparkaka är ju aldrig fel.
Massor med styrkekramar till dig.
netha som inte kom till Halmstad pga av bl.a. vädret.

2006-11-02 @ 15:40:29
URL: http://nethas.blogspot.com/
Postat av: AnnikaS

Det där med att uppdatera krisplaner är väldigt viktigt, men precis som du skriver vet man aldrig hur det blir förrän det inträffar. Vi hade oturen att mista en kollega i en motorcykel olycka för ett par år sedan. Det är en stor hjälp att ha en färdig plan vid dessa tillfällen.

Glögg och pepparkakor är inte fel!

kram Annika

2006-11-02 @ 20:57:42
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com/
Postat av: Annika

Kris... Jag hoppas att det blev bara lite bättre med glögg och pepparkaka. Kram!

2006-11-04 @ 09:57:53
URL: http://blombergarna.se/wordpress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback