mer pyssel

Först några bilder från gårdagens pyssel
67200-309
67200-308
Fler blåa julkort

67200-310
Julatc

Idag har jag inte varit lika flitig. Har bara blivit ett julkort och en enkel LO + en dubell LO.
Fast jag har hunnit med att tvätta också ;-)

67200-311
Dagens julkort

Idag är det även 17 år sedan min lilla systerdotter dog bara 2 år gammal. Tankarna går ofta till hur hon hade varit nu, vad hon skule ha pluggat, sett ut osv.
Att livet hänger på en skör tråd har vi även fått veta denna helg. Min svåger fick en hjärninfarkt igår kväll men som tur var var min syster med son  hemma och kunde kalla på ambulans. Idag är han mer eller mindre som vanlig igen men ska stanna för observation på sjukan ett tag till.

Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Det är jobbigt att behöva påminnas om vilken skör tråd livet hänger på. En sak är i alla fall att man får en tankeställare och tar livet lite mindre för givet.

Dina kort är verkligen jättefina och det är inte sant så produktiv du är!

kram Annika

Postat av: Annika E

Ja, livet är skört... Finns inga garantier för en morgondag för någon av oss.

Vilka fina kort du gjort!

Kramis!

2006-11-08 @ 10:02:20
URL: http://www.mammelooni.blogspot.com
Postat av: Cina

åh så många fina kort du har gjort AM !!Fattar inte att du har hunnit göra 44 stycken!!!
Jag är iaf impad :)
*kramar om*

2006-11-10 @ 01:22:36
Postat av: netha

Så mycket fina julkort du har gjort.
Nu har jag gjort 45 stycken, :-)
kramis netha

2006-11-11 @ 12:32:18
URL: http://nethas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback