Fars dag

Idag är det farsdag och detta kort har min pappa fått
67200-316

Idag har det inte blivit några kort gjorda utan jag gjorde istället klar mina påbörjade LOs. Sedan stämplade jag baksidorna på ett antal kort. Skickade iväg lite brev.
67200-318
Scrappar just nu fjolårets julbilder.

Men storsta delen av dagen har jag ägnat åt att städa min bokhylla. Ska få hem en ny personaldator i dec och behöver ändra om lite. Tyvärr upptäckte jag att jag inte kan börja flytta om hyllorna än. Men jag fick ett hyllplan nästan helt genomgånget i alla fall. Slängde faktisk en hel del papper också.

Lite tårta blev det på kvällen och ungarna gav sin far en biocheck, måntro jag får följa med också ;-)

Dottern har varit riktigt duktig, handlat, stadat i sitt rum,hjälpt till med tvätten och bakat inför lördagens scrappträff.
67200-319
Ett av alla kort från igår

Kommentarer
Postat av: Annika E

Så fina skapelser! Farsdagskortet var ju bara så ursnyggt! Coolt och manligt. :-) Söt tomte på LOen! Kramis!

Postat av: Anna G

Vilket fint farsdagskort! Gillar när man använder lite annorlunda stämplar och dekorationerna passade fint till!
Jättesöt tomte pp du har gjort till jul-lon.

Kram Anna G

2006-11-14 @ 13:12:22
URL: http://www.annag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback