Trött

Så var det då helg igen. Lagom att jobba två dagar. Fast jag ska jobba en stund på fredag också.
Idag var jag trött efter jobbet. När vi ätit satte jag mej för att se på inspelat 24, men satt nog mest och halvsov i fåtöljen. Kvicknade till lite vid 21 och tittade en stund på programmet om Tillde, gripande. Ska se klart det i morgon efter som det kom en film som den äldre halvan av familjen ville se.

Jo jag såg faktisk nr 019 påväg till Norrköping i helgen.

På jobbet idag har jag satt in en massa hårddiskar i våra datorer och några extra minnen. Det var första gången jag gjorde det och jag lyckades nästan med alla. Var ju inte så svårt.

I morgon ska jag försöka pyssla lite mellan tvättomgångarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback