Sommar

67200-40
Ja då blev det ingen vår i år. Varmt och skönt hela veckan. I morgon ska jag ha semester och bege mig till Malmö och Lund. Hoppas hitta lite skojsiga affärer.
Tycker att jag dricker en massa vatten hela dagarna men idag fick jag ont i huvudet när jag skulle gå hem från jobbet. Som tur är var det sambons och dotterns matlagninsdag så jag tog en bok och mn brassestol och gick ut och la mej på gräsmattan. Tyvärr försvann inte huvudvärken :-(
Ska nog slappa framför videon en stund innan Lost börjar. Lagom ansträngande.
Idag vart toppnoteringen inte så hög, bara 22,5 grader

Kommentarer
Postat av: Morfen

Jobbigt med enveten huvudvärk. :( Hoppas den gick över innan du gick och lade dig iaf. Visst är det lite halvjobbigt när man går från vinter till sommar utan vårens övergång?! Man hänger inte med i svängarna riktigt.
Ha en skön helg!
Kramar,
Anna

Postat av: AnnMari

Jodå, jag slapp lägga mej med huvudvärk i alla fall

2006-05-12 @ 21:51:08
URL: http://annmari.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback