Ikea + Internationella scrapbookingdagen

Så äntligen kom jag iväg till Ikea. Köpte bokhyllan där jag ska ha mina pysselgrejer. Tyvärr glömdes nog krysstagen, i alla fall var de inte med hem. Men min svåger hade ett hemma så vi fick låna. Så nu är min hylla på plats.
67200-33
Sonen köpte en skrivbordsstol + att han är pennoberoende ettt bra tag framåt ;-)
67200-34
Var även inne på Scraproom innan vi åkte in på Ikea. Tyvärr han jag bara snabbt springa igenom butiken. Hade velat shoppa loss lite mera. Kanske jag lägger en beställning via nätet i morgon.

Efter att jag fått upp bokhyllan tog jag tag i en Scrappizutmaning. Det en cybercrop på Scrappiz hela helgen med 13 eller 14 tävlingar. Ska försöka hinna några i morgon också. I alla fall så gjorde jag en kortliftutmaning. Här är resultatet. Hade ett kort från hallonflickan som utgångspunkt.
67200-35

Kommentarer
Postat av: Annika

Bra med en hylla att samla alla scrapprylar i :) Jag har tänkt något likande jag också till scrap.

Postat av: Cia

Vilken bra hylla du köpt!
Och vad många fina alster du skapat

Kram

2006-05-09 @ 11:26:47
URL: http://hobbyhuset.se/blogg/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback