30års jubileum + svartvita atc

Kulturskolan firar 30 årsjubileum i år och firar det extra denna veckan
Dottern spelade på stan i torsdags. Idag har det varit en massa spelande runtom på gatorna i Halmstad. Det hela slutade med en jubileumskonsert på Teatern nu i kväll.
Sonen spelade med Alhambra då. Efter att konserten var slut vid 21.45 blev alla inblandade bjudna på mat. Han har inte kommit hem än. Kul för honom att få vara med om detta.
Vi har många duktiga musiker som gått på Kulturskolan

Har fixat ordning de sista bidragen i min svart/vita swapp jag hållit i på Scrappiz. Många fina bidrag blev det i de 4 grupperna jag startade.
Här är mina bidrag i 2 av grupperna.
67200-46
67200-45


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback