Stadsbesök

Idag har jag varit på stan med dottern. Vi skulle leta efter shorts åt henne nu när det är rea överallt  Iof kom vi hem med ett par, men det blev även en kjol + ett linne från Indiska. En sidenpyjamas som måste sys upp i benen. Var säkert 40 cm får långa. Så hur den modellen har sett åt vettesjutton. Köpte även en topp och ett linne. Det ända som vi hittade på rean var shortsen. Allt annat var fullpris :-( Förstår inte men vi kommer alltid hem med en massa annat än vad jag har tänkt i alla fall.

67200-105

67200-104
Eftersom det blev nästan en heldag på stan så käkade vi lunch också på Ullescafé.
67200-106
Det var fler än vi som var där och åt!

Sedan var det skönt att komma hem och få gå ut på gården och sätta sig. Hade köpt vattenmelon som vi mumsade i oss där.

Har även skickat iväg en swapp som jag har hållit i. Tema sommar. Många fina bidrag blev det.

67200-107 Ikväll har jag suttit en stund på balkongen och läst innan vi såg en deckare på tv och käkade jordgubbar.

jo just det, sonen fick intagnings beskedet idag. Och han kom in på det valet han ville. Bli Natur på Da Vinci

Kommentarer
Postat av: sara

hahah..
vi var ju i stan.. och jag tog foto på pippifågeln..

2006-07-25 @ 18:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback