Sommardag

Blev väckt i morse av att man började klippa häckar med motorsågen kl 7 på morgonen. Inte alls kul. Var bara att stänga till fönstret och försöka somna om. Men det gick inte. Att gå ut och sätta sig på balkongen var ju inte att tänka på. Men när väl killarna tog frukost så tog jag också min frukost med mej ut.
67200-108


Hela fm låg jag sedan ute på gården i skuggan och läste. På em åkte jag dottern och en kompis till henne till stranden. Jag badade tom. Det ni.
18,30 hade vi en temp på 28,7 och nu är det 24,8 (21.44)
Ikväll gjorde jag klart mina 3 kort till en utmaning. Man skulle använda samma stämpelmotiv och mönstrat papper på 3 olika kort.
Så här blev de:
67200-112
67200-111
67200-110

Här är också mitt bidrag till en A-temaswapp som nu har kommit fram till sin mottagare. A som i anka.
67200-113


Kommentarer
Postat av: Cia

Usch för att bli väckt av oljud!
Jättefina kort som vanligt :-)

Ha det gott i värmen.
Kram Cia

Postat av: Annika

Ville bara tillägga att undertecknad går på semester om 3 dagar. Ja vet i f...n vilket som är bäst att bli väckt av några som klipper häckar eller att bli väckt av resenärerna (och då menar jag inte av det mänskliga släktet) som ska till hornborgasjön!!!!!!!!!
Ikväll har jag "tvingat" min make till att bjuda ut oss på restaurang. Mmmhh vad det ska bli gott.
/Kram Systera din

2006-07-06 @ 16:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback