Pysslat + konsert

Igår fick jag en LO gjord. Gjorde monogrambokstaven med hjälp av Word.
67200-194
Innan idag hade jag hunnit med ett besök hos Brunsons. Köpte en förpackning monogrambokstäver, men det var små bokstäver bara och det såg lite konstigt ut med l-et, så alltså fick jag göra ett eget. Köpte bara ett par Bazzil också, måste ju ha lite pengar kvar tillscrapträffen om 2 veckor.
67200-195
Passade på att kika in till sonen på nätverkscaféet.
67200-196
Han hade varit med i en tävling som hans lag dessutom vann. Ja något resultat norde väl all dataspelande ge ;-) Alla var så koncentrerade så ända kommentaren när jag fotade och blixten slog till var, vad var det?

67200-192
På kvällen var sambon och jag  på konsert på Brottet. Eva Dahlgren var förband till Ulf Lundell.
Ett minus var att det starkaste de sålde var folköl, hade jag vetat det hade jag tagit ett glas vin till innan vi stack.
67200-189

Lundell var i bra form, såg ut att vara glad Men han lovade oss dåligt väder på tisdag, vi får väl se hur det blir med den saken. Blev hela 22 låtar som spelades innan konserten var slut efter nästan 3 timmar.
67200-191
Janne Bark spelade loss som vanligt.
Gillar Marcus Olsson när han kommer igång på saxofonen. Wow. Och som extranummer kom bla.  Jag går på promenaden, kan det bli bättre?
67200-195
Låtlista:
1. Tillsammans vi två
2. Om sommaren
3. Folket bygger landet
4. Öppna landskap
5. Kapten Kidd
6. Förlorad värld
7. Botten opp
8. Senare år
9. Nästan ditt namn
10. Du har ett jobb
11. FOXF
12. Underlig kärlek
13. Min vandrande vän
14. Öppen väg, öppen bil
15. (Oh la la) jag vill ha dej
16. När jag kysser havet
17. Gå ut och var glad
EXTRANUMMER:
18. Hon gör mej galen
19. Hem med dej
20. Jag går på promenade
21. Gott att leva
EXTRAEXTRANUMMER:
22. Chans


Idag har jag varit allmänt gnällig, trött och varmt och bara 2 veckor kvar av semestern. Men ett litet kort har jag i alla fall fått gjort.
67200-193

Kommentarer
Postat av: Annika

Kul att vara på konsert! Och fint kort och fin LO! Kramis!

Postat av: Annika systera din

Du behöver inte vara gnällig så länge till, snart kommer ju din trevliga syster, med dotter och hennes kille ner till dej. Håll ut!!
Då blev det konsert för mej också "Oh oh oh la la jag vill ha dej" var det väl han rev av då, eller?

2006-07-31 @ 00:07:16
Postat av: Stamparina

15. (Oh la la) jag vill ha dej - blir jag så glad av! :-)
Fin Lo och trevligt kort du gjort! själv har jag bara glott på mitt skrivbord och inte fått något gjort idag.

2006-07-31 @ 00:25:24
Postat av: Cia

Vilka bra bilder du tog på konserten och vilken fin LO och kort du gjort!

Kram Cia

2006-07-31 @ 10:17:27
URL: http://hobbyhuset.se/blogg/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback