Inte mycket gjort

Idag så kom regnet, regnade nästan hela förmiddagen av och till i alla fall. Var riktigt behagligt när jag gick ut vid 20.30 tiden. Jobbade en stund idag med. Nu har jag  registrerat över 2000 böcker.
Inget pyssel har det blivit gjort idag. Men jag städade lite runt datorn istället. Fast diciplinen var inte hög utan jag hamnade vid internet rätt var det var. Men nu har jag fått ordning på det mesta runt mina ekonomiska förehavanden i alla fall.
Laddar upp mina bidrag i "sommar-mingel" på Stämpelsnacklistan istället. Gillar både stämpeln och sand-pappret.
67200-196
Jo jag har gått med i en ATC-lista. Som om jag inte har nog med mail att läsa innan. Tänkte jag skulle få lite ny inspiration. Ska gå in och skriva upp mej i databasen och se om det finns några kändisar där.



Kommentarer
Postat av: Cia

Härlig stämpel och pappret är ju jättefint.
Får man vara nyfiken och fråga vilken ATC-lista du är med på :-)

Kram Cia

Postat av: AnnMari

Ja det får du. Jag gick med i atc_sverige

2006-08-02 @ 14:25:44
URL: http://annmari.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback