Husbands på Solgården

67200-147
I år är  det 20 års-jubileum för Husbands. Det valde man att fira på Solgården ute i Tylösand igår kväll. Självklart var vi där, sambon och jag. Cyklade hela vägen ut, puh, över en mil. Var där i god tid så man han med en öl innan. Sedan stod vi nästan längst fram under de 2 timmar som de höll på.
67200-143
Skoj var det, men det blev inte det där riktiga goet, låtlistan var en blandning mellan gamla godingar och sådant man inte ens kom ihåg. Dagen till ära var det orginaluppsättningen som spelade dvs Lasse Lindblom, Niklas Strömstedt, Janne Bark och Nisse Nordin.
67200-144
 Ett par låtar in fick de även förstärkning av Micke Syd.
67200-142


67200-146
Gäst artister hade utlovats och jag trodde väl på Dan Hylander och Py Bäckman, men det blev istället Anne-lie Rydén och Milla från Millas mirakel.
67200-141
Synd bara att det är så svårt att få bra bilder när folk rör sig, jag som annars stod så bra till. Hade dock en kille framför mej som också han ville fota samtidigt som mej. Alltså fick jag med hans kamera på en massa bilder :-(
67200-140
Att man seda jämt hamnar framför en massa vilda människor som hoppar och skränar är väl min gamla vanliga otur. Men efter ett tag hade de kommit längst fram vid staketet så då var det lugnt.
67200-148
Efter en lika lång cykelfärd hem igen var jag helt färdig och sjönk ner i solstolen på balkongen med lite överblivna popcorn och ett glad dooley, mums



Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Låter som om ni haft en riktig nostalgikväll. Vet att när jag arbetade på FUBs sommargård i Haverdal 97 och 98 så spelade Husbands någon kväll på Kavaljeren.

kram Annika


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback