cybercropp söndag

67200-122
Ja det var bara att kasta sig in i det hela direkt på morgonen.
67200-119
Fick till kortskissen till sist.
67200-121
Sedan tog jag tag i scrapliftutmaningen. Det var inte så lätt som det såg ut. Var svårt att få pappret att räcka över hela sidan. ( nu letar jag efetr 032)

Man fick själv komma med utmaningar så det gjorde jag.  Självklart måste det finnas en atc-utmaning. Det blev tema tv-program.
67200-126
Matniklas
67200-125
Mitt i naturen
67200-123
Disneytime
Himla skoj blev det när jag satte igång och spånade. Skulle  kunna göra många fler på det temat.
67200-124
Blev två atc till av bara farten, men den ena får ni inte se än, den ska vara till min gulgrönaswapp

Dessutom har jag tvättat, men idag kom jag ihåg att plocka ut tvätten innan strömmen bröts ;-)

Ska nog ta en lite cykelrund nu om jag inte ska fortsätta vid pysselbordet.



Kommentarer
Postat av: Cia

Oj vad du varit kreativ och vad mycket fint du skapat :-)

Kram Cia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback