Skojig post

Denna vecka har varit fylld med rolig post. Har fått paket både från Pysselpunkten, Bethrakta, Pappersbiten, en julkortsswap och ett par julklappar :-)
67200-355
Julklappsinköpen ligger jag dock efter med. Handlade lite till mina syskonbarn idag.
Var och beställde en smörgåstårta som vi ska ha i morgon. Fått lite pengar av en faster + att jag har 25% rabatt vid ett inköp på Östras bageri. Blir perfekt i morgon då dottern har konsert 18.30. Smörgåstårta och ett glas rött vin är inte helt fel en fredagkväll.
67200-354
Tänk att snart är det jullov, ska bara jobba 3 dagar under lovet och bara en dag och ett par timmar i barngrupp. Resten ska jag planera/utvärdera och fixa i vårt infotek. Känner just nu ett stort behov av att få vara ledig. Synd bara att inte resten av familjen vill ha mej scrappandes vid soffbordet då. Du pratar något om julfint, vet inte vad de menar. För visst är det fint med massa mönstrade papper?
67200-353
Väntar på att min personaldator ska komma. Ska skickas ut under december stod det. Bara de inte kommer dagen innan julafton. Vill ju inte ha ett antal stora lådor ståendes någonstans. Jag som beställt en värstig skrivare med scanner och kopiator. Ny platt skräm ska det också bli + en ny dator med två hårddiskar :-)

67200-352

Här kommer en bild på julkorten jag skickade iväg till en julkortsswapp på scrappiz.
67200-351

Kommentarer
Postat av: Stamparina

Finns knappt något bättre än en härlig postdag! :-)
Vilka fint kort du pysslat ihop också.
Kram /Carina

Postat av: Annika E

Du har gjort massor med fint som vanligt! Hoppas din nya dator dyker upp snart! Jag skulle vilja ha en värsting jag med! Kramis!

2006-12-15 @ 01:01:11
URL: http://www.mammelooni.blogspot.com
Postat av: Paula

Vad mycket fint du gör Annmari! Du är så himla påhittig och kreativ. Älskade korten till julkortsswappen.

Kram
Paula

2006-12-15 @ 12:42:52
Postat av: AnnikaS

Jag förstår inte heller det där med att inte mönstrade papper skulle vara julfint! Visst har jag ett helt nytt och fint rum att vara i, men det är ändå kul att pyssla framför TVn...

Korten till swapen var så fina och det är kul att se hur olika de blir bara man byter färger och mönstrade papper.

Se till att njuta av julledigheten, själv hoppas jag jobba sista dagen den 22:a december och inte börja jobba igen förrän 8:e januari...
kram Annika

2006-12-15 @ 19:41:15
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com/
Postat av: netha

Ja nog är julepapper jylpynt, helt klart.
Sen går du så mycket fint och det där med att ha samma stämpel är också kuligt, det blir så olika fast ändå lika. :-)
Njut nu av din ledighet.
Kramis

2006-12-16 @ 10:22:27
URL: http://nethas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback