regn regn regn

67200-340
(tändsticksask)
Så har det då regnat hela dagen igen. Dottern hade konsert i dag med, denna gången med suzukigänget. När vi varit där gick vi till Röda Korset och fikade. Svärmor jobbade där och svärfar bjöd på fikat :-) Sedan åkte vi in till stan. Dottern skulle ha nya byxor bla. Och det är minsann inte lätt. Hittade ett par på Lindex. Till sist hittade vi ett par som passade. Fast det var en mystisk storleksmärkning. Hittade både 152, 164 och 170 som var lika vida i midjan fast med olika längder. Så istället för 170 blev det storlek 152 som passade. Mystiskt.
Själv köpte jag bara present till min syster grabb som fyller år i veckan som kommer.
67200-339
Märkte att jag som vanligt glömt att skicka in en bild på ett julkort till en tävling på Hobbyhuset. Så jag visar det här istället.

Har satt upp adventsljusstakarna, men inga lussekatter blev bakade och inga nya gardiner uppsatta. Ja, ja, det kommer fler dagar i december ;-)

Har lagt till ett par nya länkar. Tänkte lägga in de adventskalendrar jag hittar och besöker. Bra sätt att hitta dom då ;-)

Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Så fina saker du gör och du är så kreativ! Hoppas att du får mycket sålt av alla fina grejer du gjort.

kram Annika

Postat av: Annika E

Så jättefina! Kramis!

2006-12-03 @ 21:56:01
URL: http://www.mammelooni.blogspot.com
Postat av: Lone

Himmel vad söta!

2006-12-04 @ 13:23:36
URL: http://www.calohy.bloggspace.se
Postat av: Lotta

Härligt julkort - synd att du inte kom ihåg att skicka in den!

Kram L8

2006-12-06 @ 18:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback