Jullov

Så var den äntligen här. Den sköna ledigheten. Ska vara ledig en vecka nu innan det är dags för jobb igen. Fast känner jag mej rätt så fixar jag nog lite på hemsidan någon dag eller så ;-)

Efter att vi varit i kyrkan på avslutning blev vi bjudna på jullunch på skolan. Mums. Fick även varsin julklapp, en filt. Blir skönt att ha i soffan. Satt som vanligt kvar till sist och pratade med "bosssen" och några kollegor. Skönt att bara ta det lugnt och veta att man får gå hem när som helst.

Hemma har jag tvättat, fixat deg till havrekexen jag ska baka i morgon, lagt in sill och stekt köttbullar. Så jag känner mej nöjd med dagen.
Kan tala om att 300 gram margarin är mycket, i alla fall när det har kokat över på spisen. Så spisen fick sig också en omgång. Passade på att skölja av filtret i fläkten också. Men det skulle jag inte gjort för det bara smulade sönder då. Fick skicka sonen att köpa ett nytt, så nu har man varit duktig och bytt filter också.

Snart är köttbullarna färdiga att ta ut ur ugnen. Då ska tvätten hämtas ner och sedan ska jag ta en lång dusch. Sedan blir det väl ett tag här framför datorn också. Måste ju läsa mina mail :-)
Jo just det, har ju inte öppnat den nya scrapptidningen som kom igår. Hihi, får bli en tidig sänggång alltså.
67200-364
Sonen med sin nya häftiga Ipod, inköpt för pengarna han tjänade i somras.

Kommentarer
Postat av: Annika

Tittar in och vill önska en riktigt god jul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback