2 LOs

har jag gjort idag.
67200-382
67200-381
Är lampan som speglar sig i fotot.
Fick bara sån himla lust att pyssla :-)

Igår nöjde jag mej med att shoppa lite på rean hos Scrapperiet och Scraphuset. Sedan hade vi släktingar här på julmat.
Rensade duktig bland mailen också.
67200-380
Dottern kom hem och hade plattat håret. Hon tyckte hon var jättefin. Lite ovant är det att inte se hennes fina lockar.
67200-379
Värmen håller i sig. Den här suddiga knoppen fotade jag igår. Lite läskigt är det allt med dessa väderförändringar tycker jag. 6,8 grader har vi här just nu.

Ska fortsätta rensa bland mailen innan jag ska se deckaren av Agatha Christie på tv´n.

Kommentarer
Postat av: Annika E

Så fina LOer! Nu fick jag lust att pyssla lite jag med! Mina döttrar plattar håret stup i kvarten... De vill inte ha sina i mina ögon vackra lockar. :-) Här har vi knoppar med, men idag fick vi kallt och lite snö som jag hoppas stannar ett tag. Men enligt väderrapporten så blir det flera plusgrader snart igen... *suck* Ur led är vintern... Kramis!

Postat av: Ingela

Ville bara önska Gott Nytt År!

2006-12-29 @ 09:17:27
URL: http://coelogyne.blogg.se
Postat av: Junitjej

Vilka fina layouter du har gjort!!

2007-02-03 @ 22:46:16
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback