Regn, regn, regn

Idag vaknade jag av att det åskade medan regnet öste ner. Och så har det fortsatt hela dagen. Ja åskan försvann innan runt lunch. Man blir ju bara sååå deprimerad fast man inser att det behövs för all växtlighet. Stod i tidningen idag att de flesta blåbär torkat bort.
Vad jag gjort idag vet jag igentligen inte. Jo dessa 2 atc har jag gjort med en stämpel jag fick hem förra veckan. Håller även på och filar på några rese-atc till en swapp på Scraproom.
67200-197
Jo jag har fixat lite brev som skulle iväg. Ikväll har jag tittat på Mrs Marple och stämplat en massa motiv i reklampauserna.
Sambon håller på och gör mej tokig med en massa dåliga skämt. och dottern är inte långt ifrån hon heller.
Kanske man behöver tillbaka till verklgheten med jobb och skola igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback