Papperspaket + bad

Suck, vaknade redan vig 6 och kunde inte somna om. Kanske tur det för jag fick vecka sonen som inte hört väckarklockan. Satt sedan och gick igenom en massa mail på favvolistan. De tycker jag är liote tossig som svara på mail de skickat i januari, men bättre sent än aldrig.
67200-217
Fick äntligen mitt papperspaket från Scarpbooklifestories idag. Fast några papper var inte alls vad jag förväntat mej, de får jag nog sälja istället. Fick även med en klisterpenna och några brads som gåva, tror jag. Stod i alla fall inte med på listan.
Lekte lite med stämpelfärg och gjorde ett par bakgrunder. Stämplade på den ena färgen och det blev helt okej tycker jag. Ja det ska bli några atc alltså.
67200-218
På eftermiddagen åkte jag, dotter + kompis till stranden. Var så skönt att bara ligga och slappa.

Han en sväng till jobbet också ch betalde ett par räkningar.
Nu ska jag sitta här en stund innan Morden i Midsommer börjar.


Kommentarer
Postat av: Cia

Vad många fina papper du köpt!
Ja ibland ser saker finare ut på bild :-)

Kram Cia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback