Nya atc + ett par kort + tandläkarbesök

OJ vad jag har varit flitig idag.
67200-226
Roskort

Blev 11 st atc och 2 st kort. Fick en hel swapp gjord, så dom får ni inte se än. Är till en knappswapp hos ATC- sverige.
67200-222
ATC
67200-223
Höst atc
67200-225
Fjärilskort
Har prövat att göra egna bakgrunder, var kul och det blev fint.

************************************************************************

I morse var jag med dottern till tandregleringen igen. Den här gången satte de i rälsen och det som ska hålla allt på plats. Så idag har det varit synd om henne, spänner i tänderna och svårt att äta. Det tycker hon inte alls om. Vi får hoppas att det inte tar så lång tid innan det gå över.

************************************************************************
Har börjat packa till scrappträffen på lördag. Tänk vad mycket man behöver ha med:
skärmaskin
fotofix
biltematejp
alla mina band och spetsar
sax,
qk + dies
lådan med mina brads
stämpeldynor
rengörnings grejer till stämpelfärgen
hörnrundare
rub-on

Och där var en väska full
Sedan behöver jag ju
foamalfabeten
akrylfärger
pennor
blommor
liten sax
pensel och vattenkopp
zipp-påsar i fall man stansar andras qk-motiv
skisser
fotopärmen, kul att få beröm ;-)
foton
mönstrade papper
cardstock
mesh
lite uppstämplade motiv i fall man behöver ett avbrott
knappar
mm mm

Vad har jag glömt tror ni?


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Jättefina saker du gjort!! Både ATC:n och Kortet med fjärilar på är helt fantastiska!!

Kramis

2006-08-10 @ 23:38:10
Postat av: Annika

Vad flitig du varit! Jättefina kort! Särskilt roskortet, det blev min favvo! Kramis! Ha det trevligt på scrapträffen!

Postat av: Cia

Å vad mycket fint, gillade rosen på din ena ATC!
Hoppas du får jätteskoj på träffen och får gjort massa alster!

Kram Cia

2006-08-11 @ 10:35:51
URL: http://hobbyhuset.se/blogg/wordpress/
Postat av: AnnikaS

Flitig som tusan är du am och vilka härliga grejer du gjort! Denna gång var det svårt att välja sin favorit, allt var så fint, men det blev nog ändå ATCn med fjärilarna.

Packa inför en pysselträff är inte lätt och det är svårt att välja bort saker. hoppas att du kommer fram (och tillbaka) utan att förstöra ryggen. Ska bli kul att höra om träffen efteråt.

kram Annika

2006-08-11 @ 15:36:41
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback