Nu är det jul igen

Ja då är det väl dags att börja planera inför julen ;-)
Gjorde ett par julkort idag.....

67200-238  67200-237
och ett par atc
67200-236

Gjorde ett grattiskort när jag ändå var igång
67200-239

Hade hoppats på att mina efterbeställningar skulle kommit i fredags men det gjorde de inte :-( Så då fick det bli julkortstillverkning istället.

Har beställt ett par Penny Black-stämplar hos Poppe idag. Igelkottar kan man inte få för lite av ;-)

Hittade denna lila snigel när jag var ute en sväng, klart man fick gå in och hämta kameran på en gång
67200-240


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jättefina kort... Men man blir lite deppad av att julen snart e här.. vart tog sommaren vägen?

Postat av: AnnikaS

*fniss* jag som precis skrev i min blogg att man kanske skulle börja tänka på julkorten. Dina är jättehärliga, det är Penny Black stämplar va?!

Dina JulATC var stilrena, julröda och de fick mig att längta till jul!

kram Annika

2006-08-20 @ 20:56:31
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com/
Postat av: Cia

Jättefina kort och ATC!
Ja man kanske skulle börja med julkorten snart

Kram Cia

2006-08-21 @ 12:01:51
URL: http://hobbyhuset.se/blogg/wordpress/
Postat av: Anonym

åh nej !! har du också smittats av dom andra julfreaksen? Men det var väldigt vackra julkort och ATC du gjort :) Än att det är Augusti fortfarande *skakar på huvudet* :)

2006-08-24 @ 01:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback