Norrköpingsbesök


Ja då har jag haft besök. Det var kul, var ett tag sedan vi sågs. De dök upp runt 23-tiden i fredagskväll. Käkade lite ost och kex och drack öl som jag köpte i Danmark. "Barnen" gick och la sig men syrran, sambon och jag satt på balkongen och pratade tills kl nästan var 02.
Fick sedan klagamål på resesängen på morgonen. Syrran hade legat som ett gem eftersom hon åkte ner mellan fjädrarna. Upptäckte när jag lyfte på madrassen att det inte var så konstigt eftersom det inte fanns några "pinnar" mellan som höll ihop fjäderraderana. Så det kan gå ;-)
67200-205
På lördagen var vi på stan syrran, dottern och jag. Syrrans dotter + kille var och tittade på Krönleins Cup (handboll).
67200-206
Han både äta, ja inte jag, och fika glass innan vi åkte ut till Tylösand.

67200-207
Där var det säsongsavslutning på After Beach.
67200-208
Haaks var det som underhöll i drygt en timme.67200-210
 Och jag kan tala om att vi inte var ensamma om att åka dit. ur mycket folk som helst och vaaaaarmt. Så drag blev det. 67200-211Men när alla stod upp och diggade satt syrran och dottern ner, det var ju så skönt i skuggan då!
67200-212
Gick ner och doppade fötterna i havet innan vi åkte hem och åt middag. Kycklinggryta med pasta. Sedan var det ett evigt duschande innan alla gjort sig färdiga för ett stads besök. Inte heller det var vi ensamma om att vilja göra. Efter ett tag hittade vi i alla fall ett bord och tillräckligt med stolar för att kunna få en kall öl. 67200-213 Alla var trötta så det blev bara en innan vi traskade hem igen.
Syrran och jag låg och pratade en stund innan vi också däckade.

Felet med syrran är att hon inte sover på mornarna, så jag vaknade runt 7 när jag hörde att hon gick ut och rökte.67200-214 Vid 9 stack de så iväg igen. Skulle möta om min svåger och barn i Jönköping för vidare färd mot Danmark. Systerdotter + kille skulle först på handbolls match i Jönköping innan de också åker till Danmark.

Resten av dagen har jag innehaft horisontal läge på balkongen. Tar på krafterna att vara trevlig ;-) Men det var i alla fall kul att haft dom här.


Kommentarer
Postat av: maypiraya

Oj oj det var ett otroligt hektiskt nöjesliv du haft på sistone AM :) Mycket musik, öl och sol precis så som semestern ska vara. Och du har hunnit pyssla i massor också. Härligt !!! :)
*kram*

Postat av: netha

sicken partyanimal du är söstra min. :-)
Jag förstår att du intog horistontalläge för vem hade inte däckat efter tempot du har.
Kramis

2006-08-07 @ 07:20:07
Postat av: sara

*Kycklinggryta mede pasta.
*när jag hörde hon gick ut och rökte.
*för vidae färd mot
det är minnsan inte bara jag som skriver fel..
haha.. hur var det med att läsa igenom först mamma?

kram din lilla underbara dotter..
http://omlillajag-sara.blogspost.com

2006-08-07 @ 14:14:00
Postat av: AnnMari

suck, det är inte lätt att ha barn som läser ens blogg

2006-08-07 @ 15:03:59
URL: http://annmari.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback