Min första digitala LO

67200-242
Ja då har jag prövat på detta nu. Satt och lekte lite igår kväll. Tar nog ett litet tag innan man lär sig och innan man hittar allt man vill ha. Hade gärna haft lite spets eller knappar också. Men för att vara första försöket får jag väl vara nöjd.
67200-241
Så här fint var det på himlen när jag steg upp i morse. Har haft ett väldigt åskande fram på tidig morgontimme.

Ikväll är jag förpassad ut ur köket då dottern bjuder en av kompisarna på middag. Både förrätt, pizza och efterrätt, pannacotta. Och allt har hon i princip gjort själv. Var bara lite behjälplig när hon skulle blrja kavla pizzan. Ska leta lite grejer till digiscarpping tänkte jag.


Kommentarer
Postat av: netha

Sniglar gillar jag inte men regnbågar är väldans fint.
Kramis på dig söstra min

2006-08-23 @ 09:03:36
Postat av: Cia

Jättebra första försök på en Digi LO.
Tjusig regnbåge.

Kram Cia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback