Digital LO nr 2

Jaha då har då bägge ungarna börjat skolan igen. Bägge har börjat på nya skolor och verkar tycka det är okej.
Själv är jag konstant trött, tar på krafterna att börja jobba igen.

I  tisdags firade vi sambon som fyllde år. Var ute i Tylösand och spelade äventysgolf.
67200-244Sonen gormade mest hela tiden eftersom hans bollar oftast försvann utan för planen. Hade tänkt att äta där ute också men restaurangen hade stängt måndag och tisdag. Det stod det minsann inget om på hemsidan. Ja det var bara att åka in till stan istället. Det blev på en trevlig grekisk restaurang vi åt istället. Alldeles ensamma var vi men maten var god.
Har även hunnit med att fira med släkten också.
67200-243
Idag gjorde jag min 2:a digitala LO. Men det var många ilskna ord innan den var klar ;-)

Har lagt en beställning på den nya svenska scrapptidningen som snart ska ges ut. Ska bli kul att få något på svenska.
Dessutom har min nätvän Cina öppnat en webbutik
www.dreamcatched.com

67200-245
Jo just det, har skördat tomater, hela 4 st åt vi i veckan.

Det var nog vad som hänt här i snabb sammanfattning

Kommentarer
Postat av: Annika

Äventyrsgolf låter rätt skoj! Och tomater som man odlat själv är ju så goda!! Den sommaren jag fyllde balkongen med tomatplantor så blev det den regnigaste och kallaste sommaren på 50 år typ... Så seeent på hösten fick jag plocka in tomaterna, små och omogna, men några mognade på fönsterbrädan... :-) Fin digi-LO du gjort! Somriga färger! Kramis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback