dagens skörd

Ja jag fortsatte pyssla lite idag också. Även om jag mest gått omkring och våndas över att semester är slut nu. Och vad tror ni då jag gör? Jo jag går och jobbar 2 timmar ikväll. Men nu är jag ändå mer deppad då jag misstänker att allt som min käre medhjälpare på jobbet skulle ha gjort klart inte blir klart. Sista budet är att allt ska vara klart kl 8 i morgon bitti. Jaja, vi får väl se hur det blir med den saken :-(

67200-234
Musikutmaning på Scrappiz
67200-235
Kortskissutmaning på Scrappiz
67200-234
En till LO av bara farten efter en skiss jag hade.

Jo jag kom på att jag faktiskt handlade två dies igår med, vågor och retrocirklar.
Och en underbar blåklocksstämpel, begagnad.

Kommentarer
Postat av: Cia

Oj vad mycket fint du skapat AM.

Kram Cia

Postat av: AnnikaS

Hoppas att första dagen på jobbet varit bra!
Se nu till att fortsätt pyssla och tappa inte inspirationen när jobbet nu dragit igång igen.
Din LO sommardrinken blev min favorit den här gången.

kram Annika

2006-08-14 @ 17:18:26
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com/
Postat av: maypiraya

Sommardrink LO´n var kanonsnygg - GILLAR !
*kram*

2006-08-14 @ 18:55:10
URL: http://mayapiraya.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback