Puh

Så var jag då hemma efter en trevlig scrapträff. Ett par nya ansikten för mig, vilket var skoj. Fick 2 st LOs, 2 atc och 3 adresskort gjorda. Förstår inte att man bara pratar en massa. Tack vare min snälla son behövde jag inte bry mej så mycket om fikat utan det fixade han så snällt, både för och efterarbetet. :-)

Naturligtvis blev det prat om de knäppa reglerna vad gäller stämpling. Någon som inte stämplar(eller hänger på forum) själv förstår knappt vad vi pratade om när jag sa att man inte fick sälja Magnolias stämplar när man tröttnat på dem, på Tradera. Så för någon som inte alls varit med i diskussionerna verkar detta helt horribelt, vilket det ju är i och för sig. Hur kan någon få bestämma vad jag får göra med något jag köpt?????????????? Ja vad svarar man på det?
Skönt var det i alla fall att höra att det är fler än jag som tycker detta är fel.

Jag hoppas jag har energi kvar tills imorgon så jag kan fortsätta med mina djur-atc, som måste bli klara

Kommentarer
Postat av: netha

Ja du dessa nya tilläggsregler kan man ruska på huvudet åt, det får ens lust på dessa stämplar att minska drastiskt.
Allt som är jobbigt undviker jag.
Jag bara säger en sak, de förstör för sig själva.
Kramis AM, ha en bra kväll.
netha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback