Påskdagen 2006

Idag har jag gjort 2 st rulltårtor, en med äppelmos och en med blåbärssylt. Stekte en rostbiff till. Kl 16 skulle släkten komma för att fira min födelsedag.

Men jag var ju bara tvungen att göra ett kort innan de kom. Det är efter en skissutmaning hos Stämpelsnack
.67200-7

Han även starta en ny swapp där, atc med spotlight-tema. Ska bli kul att se vad det blir av det. En grupp är redan full :-)

Bjöd alltså på rostbiff
67200-6

och potatissallad. God och enkel att göra. 67200-5
Fick scrappgrejer och pengar till min Stockholmsresa i maj. Jo jag är så lyckligt lottad att jag fick en biljett till Springsteenkonserten av min kära sambo i födelsedagspresent :-)

Efter att gästerna gått slötittade dottern och jag på tv ett tag innan sonen ville se på hockeyn. Jag fick då dra mig in till datorn och läst ett antal mail. Gjort lite drag på itsyourturn.com

Nu ska jag fortsätta att rensa lite bland alla mail
Jo förresten, här har det varit ett härligt vårväder idag, 14° som högsta notering på HPs hemsida


Kommentarer
Postat av: netha

Jag säger bara mums, ge mig receptet. Den såg verkligen god ut.
Och va mysigt du har haft det, själv somnade jag med minstingen vid läggning och har nu sovit ett par timmar, så nu finns det väl ingen chans att sova.
Men det finns ju bloggar att besöka. :-)
Kramis
netha

Postat av: Jaana

Härliga våriga färger du har här am ! Fast nu blev jag hungrig....fresterska där !

2006-04-17 @ 18:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback