Första 12*12

67200-22
Har nu börjat med årets foton. I år ska jag scrappa i 12*12 har jag tänkt. Få se hur det går. Tycker i alla fall att denna blev riktigt bra. Se bara hur pappret följer snön på fotot längst ner.

67200-21
Ett grattis kort till min kollega har jag också gjort. Målade bakrunden med stämpelfärg, vatten och pensel. Rosetten är målad med rosa gelpenna.

Har även gjort bidragen till den sista svart/vita gruppen på Scrappiz.
67200-23
+ en till svart/vit när jag testade för swappbidraget

Kommentarer
Postat av: Cia

Vilka fina saker du gjort!
12" är en bra storlek för man får plats med så mycket på LO:N
Kram Cia

Postat av: netha

Oj vad mycket fint du producerar.
Kanon Am.
kramis netha

2006-04-26 @ 19:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback